lørdag den 2. april 2011

Tøj til kæresten

Kender I de der drenge, som aaaaldrig køber nyt tøj, men altid går rundt i det samme? Sådan en bor jeg sammen med, og da han har fødselsdag på onsdag, er der kun én oplagt gaveidé:


Kortærmet skjorte: 99, T-shirts: 80 kr., Tanktop: 40 kr.
Tøj! Så jeg har været inde ved H&M og hapse lidt forskelligt, dog åbenbart efter farvetema. Men det passer jo til hans øjne, hæ hæ.
Jeg er ikke helt sikker på hvordan det bliver modtaget, specielt ikke tanktoppen, som åbenbart ikke er så populær til drenge (=min søster: 'Den har du bare ikke købt!'). Men den er jo bare beregnet til sådan nogle hygge/have/sol-situationer, og sådan nogle T-shirt-mærker er bare ikke vildt charmerende.


Støvler: 350, Tanktop: 40, Langærmet T-shirt: 130, Sko: 130.
Der var flere ting, jeg havde lyst til at købe, men når man får en lodret ordre på at lade være, er det nok ikke så god en ide. De mintgrønne sko er ellers så fine, men de støtter åbenbart ikke foden nok. Den langærmede stribede er for sart (altså det er da ellers mig, der er den klodsede i forholdet...), og angående tanktoppen varmer jeg lige op med den ensfarvede først, hø. Hvem sagde kritisk?
Nu håber jeg bare, at han bliver glad for tingene - det har han bare at blive! ;)

10 kommentarer:

  1. Rigtig fine ting, omend jeg også tror at min kæreste ville kigge underligt på mig, hvis jeg gav ham en tanktop, og derefter smide den retur i ansigtet på mig :P

    SvarSlet
  2. Altså jeg synes nu det ser meget fedt ud med fyre i tanktoppe i solens varme, det kan du sige til ham. Han skal ikke være så pivet! Haha! Fine ting :)

    SvarSlet
  3. Jens bruger tanktoppe til træning og da vi var i Spanien havde han dem på, når heden blev alt for uudholdelig. Men jeg er nu ret ligeglad med sådan nogle t-shirt-mærker. :P
    Jeg tror også, de er gode under skjorter, du kan jo sige til ham, at han kan starte der!

    SvarSlet
  4. jeg synes det er nogle rigtig gode ting, og stribede undertrøje, den er bare fed. og de mint farvede sko er også fede

    SvarSlet
  5. Fine ting. Jeg køber også altid tøj til kæresten og det plejer nu at falde i god jord :)

    SvarSlet
  6. Der er jo slet ikke noget i lilla? Er det med vilje ;) Desuden synes jeg da at tanktoppe til drenge er meget pænt :)

    SvarSlet
  7. Bitten: Jeg frygter også lidt for den reaktion, men heldigvis vejer den ikke så meget så, ha ha.

    Janne: Nej det prøver jeg at også at sige, indtil videre har det bare ikke hjulpet - men det gør det nok, når han står med en i hånden ;)

    Stine: Det er godt med nogle gode eksempler, tak for det :p
    Og ja det tænkte jeg nemlig også den kunne bruges til (:

    Min Verden: Tak, nu håber jeg bare han synes det samme, hæ. Og det er lidt ærgerligt, at jeg slet ikke må købe de mintfarvede til ham, æv.

    Mette: Tak (: Og heldige dig, det er nemlig ikke altid det falder i god jord, når jeg gør det, hæ.

    SvarSlet
  8. Julia: Nej der var ikke så meget i lilla, så det blev blåt i stedet, det passer jo til øjnene i stedet ;) Og tak, det er bare hende der Iben og Thomas, der er rent anti ;)

    SvarSlet
  9. Hey! Det kan da heller ikke nå at komme frem inden onsdag :)

    SvarSlet
  10. Iben: Nej, snøft. Så det må blive klippe-klistre-gaver - bortset fra tanktoppen, det bliver en overraskelse, ti hi ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)