torsdag den 7. april 2011

Deutsche spezialitäten

I går var jeg som sagt på en mindre udflugt til Flensborg, og for en gangs skyld kom jeg hjem uden et eneste (!) stykke tøj. Det er vist ikke sket før, og så var der endda udsalg i H&M. Ikke at jeg ikke fandt flere pæne ting, men ikke noget, jeg ikke kunne leve uden. Helt tomhændet kom jeg dog ikke hjem:

Vingummiharer 1,3€. Tørshampoo 3€. Sødsuppe 1,4€. Strøhjerter 1,5€
Hov, det var vist Stine 5 år, der har købt ind her, hæ hæ. Bortset fra tørshampooen, men sådan en stod jeg lige og manglede, og de koster jo ingenting i Tyskland. Og hvor sødt er det ikke lige, at der er lavet en påskeudgave af vingummibamserne? :D Og sådan en gang suppe med søde dyr på, den bliver da nødt til at smage godt (: Efter det kan jeg lave muffins og pynte dem med fine hjerter.

Og hvad sker der lige for den der højre vigepligt i Tyskland? Hvad er der nu galt med helt almindelige hajtænder. Suk. Man skulle nok lige have haft de der tyske færdselsregler opdateret, inden man tog afsted, hæ. Men jeg tror også lidt tyskere er vant til sådan nogle Dumme Dänen, vi undgik i hvert fald uheld ;)

2 kommentarer:

  1. Jeg havde slet ikke først set at vingummibamserne var i en påskeudgave (: sødt!:D

    SvarSlet
  2. Hæ hæ, de er bare helt gennenmførte :D

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)