mandag den 4. april 2011

Dagens inkl. fraklip

Cardigan: Føtex. T-shirt: H&M+DIY. Jeans: Primark. Hunter Regent.
Nogle regnbyger er vist bare skabt til at irritere. F.eks. dem der, der starter lige når man skal ud af døren, og stopper med det samme, man er ankommet til sin destination. Men det kunne jeg jo ikke vide, så det blev mine trofaste Hunter Regent, der blev valgt her i morges. Alle de fine All Stars og ballerinaer skal nok nå at blive luftet, forårssæsonen er jo først lige startet (:

Og så var det tid til at flyve:


Se mig, jeg flyver! :D Nå, ikke helt? :/


Så se nu! Ha ha, flyyyyv!

Og så er det jo ikke lige altid helt let at fange de rigtige situationer:


Hmm. Det er vist godt, at jeg ikke betaler pr. billede, hø.

2 kommentarer:

  1. Du kan da bare selv tage dine billeder og se, hvordan det går!
    Tsk :D

    SvarSlet
  2. Hov hov, så skal vi lige være søde mod de gamle (=mig). Søde søde fotograf :D

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)