fredag den 1. april 2011

Det var vist en and

Ja man skal jo ikke tro på alt, hvad man hører den 1. april ;) Det gjorde I heller ikke, og jeg er glad for, at det trods alt ikke virkede troværdigt, at jeg havde fået tatoveret Hello Kitty på armen, hæ hæ. Men nu til en anden slags ænder, der er lige så søde:


Fine nyheder fra Tiger. Jeg er helt vildt med badeænder (se f.eks. her), så de her produkter er som skabt til mig. Anden på det der papir er sådan nogle flise-klistermærker, det kommer til at se fint ud ude på badeværelset.

Og nu vi er ved Tigers nyheder, er der andre søde ting, jeg er faldet for:


En blomster-knagerække og små sprutte-kroge til henholdsvis 20 og 10 kr.. Hvis bare jeg havde et sted at hænge dem op, hæ.

Afslutningsvis en blandet landhandel (pip!): Sød lyskæde med kyllinger til 40 kr. og 7 små opbevaringsbokse til 20,-. Måske man kunne bruge boksene til smykker? Fine ser de i hvert fald ud (:

2 kommentarer:

  1. Davs :) Meget fin blog! Kig gerne forbi min,
    frillersworld.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej, mange tak (: Jeg kigger forbi (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)