søndag den 24. april 2011

Dagen derpå

I går var jeg som sagt til 90-års fødselsdag i Nordsjælland. Det var en laaang tur i varmt vejr og med tre på bagsædet - jeg begynder at blive glad for, at min bedre halvdel ikke skal med til Bornholm til sommer ;) Men efter en lang række bakkede og snoede nordsjællandske landeveje (dem er vi slet ikke vant til her i det flade Jylland ;) ), nåede vi frem til Arresøhus, hvor festen skulle holdes:


4 timers kørsel om natten var ikke lige vores kop te, så dejligt med overnatningsmulighed på stedet. Og også dejligt, at vi ikke behøvede at rejse i det fine tøj.


Nå ja - det der Arresøhus ejes af IPA. International Police Association, hø. Så det var bare at opføre sig ordentligt ;)


Se så var vi blevet helt pæne i tøjet (:  Jeg har selvfølgelig taget masser af billeder af alt, men lige nu kalder sofaen. Ha' en god aften (:

8 kommentarer:

  1. Tak :D Det kunne næsten ikke blive andet med sådan et vejr, omgivelser og familie (:

    SvarSlet
  2. Den kjole har jeg også! (Og selvfølgelig har du den også, den var jo vildt billigt ;))

    SvarSlet
  3. God smag! ;) Og ja, det var et kup (:

    SvarSlet
  4. sikke nogle fine billeder :D

    SvarSlet
  5. Tak :D Jeg har jo altid en fotograf med mig, ha ha ;)

    SvarSlet
  6. Det er jo tæt på min hjemby, hvor hyggeligt :)

    SvarSlet
  7. Hæ hæ, ja det var da hyggeligt (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)