lørdag den 9. april 2011

Uuhm vs. Hmm


Uuuhm - sådan burde en dejlig, solbeskinnet dag bruges. Ud på altanen og nyde den dejlige sol (måske ikke lige i bikini endnu, men altså, pyt). Aaah, det ville være dejligt. I stedet bruger jeg dagen sådan her:

Hø hø, mine fine Hello Kitty-sokker bliver spejlet i skærmen ;)
Hmm - masser af ting, der skal skrives på vores Projekt C. En dødens pølse, hvor vi blandt andet har været ude at lave en markedsundersøgelse. Nu er vi (heldigvis!) i slutfasen, men stadig en masse arbejde til lille, solhungrende mig. Men jo mere jeg får lavet nu, jo hurtigere bliver vi færdige og kan få det ud af vores dårlige samvittighed.

Heldigvis bliver jeg sluppet ud i den virkelige verden senere i dag, hvor jeg skal til familiefødselsdag i Abild. Så jeg må hellere finde noget fint at tage på - kjole :D Og nu er det vist tid til middagsmad, jeg er suuuulten. Ha' en god lørdag (:

2 kommentarer:

  1. Hehe sådan nogle strømper har jeg også....

    Jeg er klart mest tilhænger af det øverste billede. Jeg kunne lige mærke at mit humør dalene en smule, da jeg scrollede ned til billede nr to :P

    SvarSlet
  2. De er bare så søde :D

    Og jeg foretrækker også helt klart billede nr. 1, så det er forhåbentligt mig på onsdag ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)