fredag den 15. april 2011

Dagens syvsover

Solbriller: Ray Ban. Cowboyjakke og halskæde: H&M. Buksedragt: Vila. Plateau-ballerinaer: Bilka.
Haps, så fik jeg endelig påskeferie, og den blev endda fejret med høj sol og okay temperaturer (: Derfor havde jeg påført mig en fin, blomstret buksedragt og min cowboyjakke. Selvom jeg nu lige måtte have en ekstra jakke på under transport, hæ.

Og se, det var det gode billede. Herefter tog paparazzi-søsteren over og knipsede nogle billeder i smug, lige til årets julekort:


Stine 80 år har udset sig en god plads i solen, med et varmt tæppe og læsestof passende til alderen, hæ hæ.

Men så var det, at det gik helt galt:


ZzZZzzZ... Åh ja, det er hårdt at have ferie.

5 kommentarer:

  1. haha ja det er go-mormor stil :)
    men rart ser det da ud.

    SvarSlet
  2. Årh, det ser hyggeligt og rart ud, der i stolen... :)

    SvarSlet
  3. Er vild med den blomstrede buksedragt - hvor er den fin og sommerlig.

    Og hvad de sidste billeder angår, så lavede jeg præcis det samme nummer her den anden dag. Hahaha. ;) Man burde næsten starte en strikkeklub for alle os gamle-sindede damer ;)

    SvarSlet
  4. Camilla: Tak (:

    Min Verden: Ja det må jeg vist indrømme ;) Men ja, det var nu herligt, jeg gider da ikke sidde og fryse ;)

    Stine: Det var det absolut også, hurra for godt vejr og forældre med have (og stole) (:

    Rikke: Tak, jeg blev også helt glad, da jeg endelig fandt sådan en fin buksedragt (:
    Og jeg er glad for at høre, at jeg ikke er alene, ha ha ;) Jeg er med i klubben, ha ha ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)