lørdag den 5. marts 2011

Første date med Sussi


Selvom vi ikke skulle til fastelavnsfest alligevel, var der jo ingen grund til at sidde alene hjemme, når vi nu havde regnet med at skulle ud. Så i stedet holdt vi pige-aften med X-factor og hygge (:
Det der sushi har man jo efterhånden hørt så meget godt om, så det skulle da prøves. Vi havde en erfaren sushi-spiser med på holdet, så hun kunne irettesætte alt det, os uerfarne folk gjorde forkert ;)

Undskyld Nanna, men hvis man ikke vil eksponeres på bloggen, må man jo selv tilbyde at tage lidt billeder af undertegnede ;)
Specielt galt var det, at vi brugte bestik. Jamen når man nu ikke ved hvordan det smager, er det jo liiige lovlig voldsomt med sådan nogle kæmpestykker af gangen, ikke? I det mindste var jeg ikke alene om den tankegang ;) Ja og så kom jeg også til at spise direkte af det der grønne peberrods(?)stads. Puuuuha, det var stærkt, hæ. Så lærte jeg dét ;)
Og så må jeg sige, at sushi ikke lige er min ting. Ikke fordi jeg synes (det hele...) smagte decideret dårligt, det var bare ikke lige min smag. Men så er der jo også mere til jer andre, ikke? ;)


Og kender I det, når man beder ens kæreste eller andre om at gemme ens ulødelige fødevarer, og de ikke gør det ordentligt? Suk. Jeg ser et sukkerchok komme. Men mums alligevel -_-

Godt nok er jeg ikke så høj, men jeg kan altså klatre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)