søndag den 20. marts 2011

Shop amok


Jamen der er vel ingen grund til at holde sig tilbage, når det hele er så fint og billigt? :D For omkring 660 kr. fik jeg følgende:

Tøj og sko:
2 par meget velsiddende jeans
3 par shorts
1 flooot kjole
1 oversize tanktop
1 blondeskjorte
1 langærmet bluse
1 par herresko

Undertøj mm:
3 par strømpebukser
1 par blomstrede blondeleggings
6 par søde strømper
1 undertop
1 pyjamas(/cardigan)

Smykker og tilbehør:
2 ringe
11 par øreringe
1 par solbriller + etui
2 små skuldertasker
2 punge
2 par handsker
10 velourbøjler

Haps, haps og haps. Så mangler jeg vist ikke nyt tøj og tilbehør foreløbigt ;) Men en større kommode ville ikke være helt unødvendig, hæ.

Og bare rolig, der skal nok komme lidt mere detaljerige billeder af alle de fine ting, men kufferten pakker desværre ikke sig selv ud, og lektierne skal også lige tøjles. Men her var i hvert fald et lille smugkig (:

8 kommentarer:

  1. Hold da helt ferie, det var meget til få penge. Kan se at du har benyttet dig af primark (mærket på øreringene afslørede dig) :)

    SvarSlet
  2. Til mig? Det skulle du da ikke have gjort :D
    Kom så med nogle flere billeder!! :D

    SvarSlet
  3. Du har godt nok shoppet løs! ;)
    Hvad gav du for dine herresko?

    //anna
    http://annaeglite.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Hold da op, dét er et lækkert syn! ;-) Også til den pris... Heldigt!

    / Emma
    fierce-et-chic.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hold da op.. Det var da helt vildt mange ting for ingen penge :O
    Glæder mig til at se nærbillederne ;)
    Og giver dig fuldstændig ret i, at du har brug for et større skab/ lejlighed, haha

    SvarSlet
  6. Heldige dig :) Vil så gerne shoppe en masse med hjem til billige priser! :D

    SvarSlet
  7. Waooh Stine, imponerende! Jeg må hellere få dig med ud og shoppe engang, du er jo en ørn til at finde tilbud og gode kup ;)

    SvarSlet
  8. Julia: Ja man er vel på SU ;) Og Primark blev helt klart benyttet, den butik er jo vidunderlig! *savle* ;)

    Iben: Du har vist fået din del ;) Og husk, tålmodighed er en dyd ;)

    Anna Eglite: Ja der var jo ingen grund til at holde sig tilbage ;) Jeg gav 11€ for skoene i Primark. Ærgrer mig lidt over, at jeg ikke også nuppede dem i en anden farve (:

    Emma: Åh ja, det er jeg helt enig med dig i ;)

    Natasia: Jamen du kender mig jo, søjde ;) Og bare rolig, du skal nok få lov at se det live også ;)
    Ja eller også kunne jeg smide Thomas ud, han fylder så meget ;)

    Louise Cecilie: Jeg er også godt tilfreds :p Og ja, det er en af de bedste ting ved storbyferier :p

    Camilla: Hø hø, tak tak ;) Jeg er ved at være i skarp træning ;) Men det hjalp nu også en del på det, at jeg var i Barcelona, så hvis du giver en tur derned, er jeg frisk ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)