onsdag den 2. marts 2011

Zone40

Niks, det er ikke, fordi der er fokuseret på konsollen og baggrunden sløret.

Så fik jeg fundet batterierne frem og afprøvet min nyindkøbte spillekonsol Zone 40. At den nu igen befinder sig i Bilka, viser nok kvaliteten af den ;)

Det var nu ikke fordi, jeg havde skyhøje forventninger, men at kigge på skærmen uden at få ondt i øjnene er vel ikke for meget forlangt. Godt nok har vi en relativ stor skærm, men det havde jeg nu alligevel ikke forventet. Selve spillene synes jeg heller ikke var voldsomt underholdende, men det var også en del farvet af, at billedet var dårligt. Og så synes jeg heller ikke, controllerne reagerede specielt godt. Men hvis man er 5 år, synes man måske, at det er meget sjovt.

Jeg finder min Nintendo64 frem - det er kvalitet, man ved hvad er! (:

3 kommentarer:

  1. Øv, at den var så dårlig! :(

    SvarSlet
  2. Øv, jeg havde håbet at du lige havde fundet frem til min nye spillekonsol. Men det havde næsten også været for godt til at være sandt :)

    SvarSlet
  3. Sandra: Ja det siger jeg også. Men så sparede jeg da de penge.

    Stine: Nej desværre, den her vil jeg ikke anbefale. Jeg mener ellers, den var ret dyr (i forhold til nu og kvaliteten), da den først kom på markedet, omkring 500,-. Så jeg troede da ikke, at den var totalt skod, men jeg er nok ikke lige målgruppen ;) Held og lykke med jagten i hvert fald (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)