søndag den 27. marts 2011

Pelsjakken


Jeg ville lige vise min fine jakke  ude i det dejlige solskin i stedet for Fleggaards mørke. Den er nemlig bare så fin (hvis jeg selv skal sige det ;) ), så jeg vil til at blive bedre til at bruge den til hverdag også. Selvom den nu også pynter godt inde i skabet, hø.

Jeg købte jakken, da jeg i efteråret 2008 var i New York. Julia var lidt chokeret og spurgte, om jeg ikke var klar over, at sådan noget billig pels ofte er katte og hunde fra Kina?! Men så kunne jeg heldigvis berolige hende med, at de eneste dyr, der havde lidt overlast, var polyester-akryl-dyr, hø hø ;)

Men nu gœlder det altanen, helle for en plads i solen! (:

7 kommentarer:

  1. Du er da så fin :D
    Høhø pææn! :)

    SvarSlet
  2. Den er bare lækker! Men snart bliver det vidst for varmt, desværre :P

    SvarSlet
  3. Hehe, pels fra polyesterakryldyret er også den eneste slags pels jeg vil bruge! :)

    SvarSlet
  4. Iben. Du er da så sød :D Høhø taaak! :)

    Natasia: Så er vi 2 ;)

    Janne: Så absolut! (: Og det tror jeg desværre du har ret i, men ved kuldskære mig og det danske klima holder den nok lidt endnu ;)

    Stine: He he, det er også dejligt varmt og uden dårlig samvittighed (:

    SvarSlet
  5. Du ser fantastisk ud med den på :) Hvor er den flot til dig!

    SvarSlet
  6. Mange tak! (: Den er også fyldt med luksus og selvtillids-boost ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)