fredag den 18. marts 2011

Frugtstænger


Og så var der én fra klassen, der havde noget spændende mad med. Så fulgte en til med. Og lige pludselig havde jeg også købt en masse dejlige frugtstænger. Og helt ærlig, hvem kan da også stå for sådan nogle fine farver og et relativ sundt mellemmåltid? (:
Man kan få dem i en million smagsvarianter, og ovenstående er hvad jeg har prøvet. Mine yndlingsvarianter er blåbær og figen - og så selvfølgelig dem med Hello Kitty! (selvom de har en mere snasket konsistens, men de ser sååå søde ud!)

Der er ca. lige så mange kalorier i som i et æble, men så er de jo lidt sjovere ;)
En pose med 5 stk. koster 14,-, men kan for det meste fås til 10 kr. på tilbud. Mange af varianterne fås også som ruller til 16 kr. for 400 g, så dem plejer sparsommelige mig at købe (:

Og forleden havde Bilka skruet godt og grundigt op for markedsføringen:


Tadaaa, masser af frugtstænger :D
(og mig med hattehår og tag-nu-det-billede og butikken-lukker-om-10-minutter, hæ)

6 kommentarer:

  1. Heh, jeg elsker frugtstængerne! Jeg er en total sucker for figen;)

    SvarSlet
  2. Har vi ikke set det billede før? ;)

    SvarSlet
  3. Natascha Maja: Jeg er så glad for, at det ikke kun er mig og mine veninder og de små børn, der har det sådan! (: Og figen'erne er virkelig også gode (:

    Laura: Nemlig!

    Natasia: Næh, men DU har på facebook ;)

    SvarSlet
  4. Jeg eeelsker frugtstænger!! Dem med blåbær er fantastiske og utrolig flot blå farve. Generelt elsker jeg når der er glade farver og små dyr der smiler til mig på min mad .. Mærkeligt? Måske, men det gør det hele lidt sjovere :)

    Hvor har du fået fingrene i dem med Hello Kitty? :D

    SvarSlet
  5. De små søde ansigter er jo næsten halvdelen af fornøjelsen :D ;) Specielt når de spises i skolen, så hæver de lige humøret en tand (:

    Hello Kitty'erne er såmænd fra Fakta af, og de har også en flot dybrød farve indeni (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)