mandag den 14. marts 2011

En 'ugl i hånden

...er bedre end 10 ugler på taget. Det måtte jeg indse, da jeg tidligere i dag, forventningsfuld og i øsregnvejr, cyklede ud til den lokale Rema 1000 efter de søde ugle-ting:


Specielt det fine krus :D Men æv æv æv, det søde krus, som jeg allerhelst ville have, havde de ikke. Kun nogle mønstrede, de andre havde vist slet ikke været der. Så det var da godt, jeg ikke cyklede derud i morges klokken 9, som jeg også havde tænkt på -_-
Nu rejser jeg så til det store udland i morgen, men det kunne jo være, at min søde familie eller kæreste forsøgte i en af de andre Rema'er her i området *hint* ;) (og så vil jeg forresten også gerne have viskestykket, hvis det er < 3 )

Meeen, jeg gik ikke helt tomhændet derfra:


De søde dåser var der nemlig masser af (: Jeg begrænsede mig dog til en, der skal jo også lige være plads til dem. Og noget at putte i. Hmm. Evt. de fine strømpebukser, jeg også købte ;)

 
Nå, men jeg smutter igen, jeg har totalt pakkestress! Jeg tager nemlig til Barcelona i morgen formiddag (wuhuu!), og jeg mangler stadig at pakke en million ting, tage et bad og smøre verdens største madpakke. Suuuuk!

3 kommentarer:

  1. Tag mig med! :D
    Vi ved jo begge to, at du ikke kan undvære mig ;)
    Ej, RIGTIG god tur stinemusen :D

    SvarSlet
  2. Ti hi, hvor er du sød :* Mange tak :*

    SvarSlet
  3. Ikke lige så sød som dig! :D
    Fnis og de søde smilehuller ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)