tirsdag den 15. marts 2011

Pakket og parat


Ah, jamen jeg nåede jo alligevel det hele (: Og nu er jeg helt, helt klar til at tage Barcelona med storm. I vaskeægte turist-stil, hæ hæ. Nu håber jeg bare, at vejret arter sig, der skulle komme en del regn. Men vi skal nok få det bedste ud af det alligevel (:
Jeg ved ikke, om jeg skal være lidt flov over, at det jeg glæder mig mest til, nok er at komme i Primark. Men jeg har seriøst drømt om det sted om natten, og nu vil jeg altså se, om det er så fantastisk, som det bliver udråbt til at være ;)

Og bare rolig, ingen kommer til at få 6400 Happimess-abstinenser, jeg har nemlig planlagt nogle indlæg til mens jeg er væk. Jeg har ikke min computer med, så jeg kommer først til at kunne svare på kommentarer på lørdag. God uge til jer alle! (:

3 kommentarer:

  1. Nej! Du må ikke forlade mig! :D

    SvarSlet
  2. Få dig købt en lidt mere 'up to date' barca trøje!! :D

    SvarSlet
  3. Iben: Du havde da ikke noget imod de ting, jeg havde med hjem ;)

    Anonym: If it aint broken, don't fix it.

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)