onsdag den 23. februar 2011

Kikset?


Her har vi så grunden til, at jeg i går aftes trodsede kulden og tog med på en aften-gåtur i Netto :D Kiks formet som små Mumi-figurer, så bliver det næsten ikke bedre. Og til 10 kroner var det lige før, jeg havde købt et mindre lager, men min fornuftige side lod det blive ved én pakke (men man kan jo altid tage derned igen, hæ hæ).


Se, de er de jo alle sammen, søde og nuttede og lige til at spise. Men det har man også fortjent, når man har læst uanede mængder af (kedelig) faglitteratur og lavet fornuftige ting. Gumle gumle.

Før jeg vender tilbage til den virkelige verden, vil jeg lige vise noget andet sødt:


Årh, Hello Kitty morgenmad (: Min søde familie havde det med hjem fra skiferien, man skulle tro, de kendte mig ;) Nu er jeg bare spændt på at se, om jeg bliver lyserød og får knurhår, når jeg spiser det, hæ hæ.

3 kommentarer:

  1. Ej, hvor sjovt.. de der kiks havde vi altid dengang jeg var lille ;)
    hehe.. Og sødt med kitty morgenmad.. Glæder mig til at høre hvordan det smager :P

    SvarSlet
  2. De der kiks der.. Det er total nostalgi! Dem og så Tom&Jerry kiks var nok det, jeg spiste mest af, da jeg var lille! Anede ikke man stadig kan få dem - jeg skal så meget snart i Netto!

    SvarSlet
  3. Natasia: Også mig :D Og så de der små dyr :p
    Ja det er bare nuttet, jeg er også lidt spændt på smagen, hæ hæ ;)

    Rikke: Det er de nemlig! (: Og Tom&Jerry har jeg godt nok også spist mange af, så vi havde en million af de der plastikfigurer, der var med i pakken ;)
    Jeg suste også derned, da jeg fandt ud af, at Mumi-kiksene var på hylden igen - hurra for Netto! (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)