søndag den 6. februar 2011

Eller Ellos?

Det der Ellos er sådan lidt svært at blive klog på. På den ene side har de en masse masse tøj, der overhovedet ikke er min stil, og på den anden side har de ting, der er lige mig. F.eks. mit nisse-sengetøj og Mumi-julekalenderen (jubii!). Derfor orker jeg heller ikke at kigge deres enorme side igennem, men når jeg får kataloger derfra, plejer jeg at kigge dem igennem. Derfor har jeg fundet lidt godter, der gerne måtte flytte ind ved mig (be' om!):
Fine bukser med endnu finere sløjfe i taljen. De er endda sat ned til 95 kr., og vil være perfekte til foråret.


Søde blomstrede sko, der ville kunne pifte ethvert forårsoutfit op. De står til 250 kr., men jeg synes næsten altid der er rabatkoder på mellem 20 og 40%, hæ hæ.

Og så faldt jeg også lige over den her kjole, som jeg synes har en del lighed med min fra New Look (altså bortset fra længden). Den er sat ned til 195,-, og en del mere anvendelig end min. Men jeg er nu også glad nok for min udgave ;)

Åh ja, fine ting, men jeg prøver at gemme lidt shopping-appetit til min Barcelona-tur midt i marts. Det nytter jo ikke, at jeg slet ikke kan købe noget dernede.

3 kommentarer:

  1. Uh, fine sko! Jeg er vist vild med alt hvad der er blomstret :)

    SvarSlet
  2. Stine: Så er vi to, jeg elsker blomstrede ting :p Som man nok også kan fornemme her på bloggen ;)

    J'adore: Jeg er glad for at høre, at du er enig :p

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)