mandag den 14. februar 2011

Hyggedag

Mums, frugtsalat! Og pandekager, hæ hæ.
 Uhm, ferie! (: Eller, jeg stod op klokken 5 for at tage på arbejde, men derefter stod den på pige-hygge fra klokken 10 af. To søde piger fra min klasse og jeg kørte ud til en 4, der har eget hus. Og sikke et hus! Suuuk, jeg får jo helt flytte-abstinenser, jeg vil også have mit eget kæmpe store hus (:

Nå, men jeg tror jeg snart vil begynde at tænke på at komme i seng. Jeg skal nemlig også tidligt op i morgen og er ved at være godt træt. Gab.

2 kommentarer:

  1. Det ser mega hyggeligt ud ;) jeg fik også masser af lækre pandelkager i dag :) Har du tid til at være sammen med mig i morgen?

    SvarSlet
  2. Det var det skam også (:
    Ah, wannabe-vaffel-pandekager ha ha ;) Og ja, det havde jeg skam, og også tid til at spise dine pandekager ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)