tirsdag den 1. februar 2011

10 kr.?! * 9

Jeg prøver jo sådan set at begrænse min shopping, men da Føtex lokkede med en million flotte ting til 10 kr.(!!!), så var det som om argumenterne imod ikke rigtig eksisterede. Så for 90 kr. kom jeg hjem med følgende:
- Grå tanktop med flotte blondedetaljer på ryggen
- Trekvartærmet sort basistop med rund udskæring foran og bagpå
- Blomstret trekvartærmet top
- Fin lilla kjole med blondedetaljer på skuldrene
- Hovedelastik med diamanter, hæ hæ
- Småblomstret tanktop
- Langærmet sort oversize top med gulddetaljer på ærmerne
- Mintgrøn mønstret natskjorte
- Sorte velourleggings

Hvem sagde kup?! Jeg er i hvert fald godt tilfreds, og så har jeg vist også fået stillet shoppelysten for et stykke tid ;)


I skolen har vi sådan noget frivilligt innovationskursus i denne uge, og hvis man nu pjækkede, har man fri resten af ugen, hæ hæ. Men men, jeg er der jo for at lære noget, og vi har jo også ferie allerede i uge 7 igen. Så jeg bliver selvfølgelig, det er bare lidt hårdt at at tænke på. Suuk. Hilsen Stine, den forvænte elev.

11 kommentarer:

  1. NØJ! Nogle kup - hvorfor er det kune grimme velourting de har på tilbud i min føtex?

    Især den sorte med gulddetaljerne på skuldrene er da lige til at savle over :-)

    SvarSlet
  2. Jeg må da straks i føtex, og se om man kunne være lige så heldig som dig. Sikke nogle fine ting du har fået dig der :)

    Rikke fra www.madebyrikke.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Wow dér må jeg hellere smutte hen igen i morgen :D

    SvarSlet
  4. Den sorte med skulderdetaljerne er så fin :)
    Var der flere af dem? MÅ I FØTEX IMORGEN :D

    SvarSlet
  5. Shit det er billigt, jeg er misundelig på den lilla kjole... jeg synes altså aldrig jeg støder på den slags fantastiske udsalg :(

    SvarSlet
  6. Trine: Jeg er også ganske tilfreds :p Det må vœre en ond Føtex du har, selvom jeg nu synes jeg fandt en pœn velourting i min i dag, hœ hœ (:
    Og ja, de der skulderdetaljer er herlige :p

    Rikke: God tur, og held og lykke :p Og ja, jeg synes også jeg fik hapset nogle godbidder ;)

    The Fashionphile: Det kan jeg godt forstå, held og lykke :p

    Anita: Ja der har Føtex ramt plet (: Men jeg tror desvœrre ikke der var flere, og jeg har lige vœret der her til aften også :/

    Stine: Det var jo ren forœringspris! Og min søster er også i fuld gang med at prøve at lokke den lilla kjole fra mig, hœ.
    Det var også helt tilfœldigt jeg så det, men hyppige besøg hjœlper på det (:

    SvarSlet
  7. Det har ikke lige noget med dette indlæg at gøre, men hvor køber du alle dine fantastisk søde sokker?

    SvarSlet
  8. hvor billigt! wow, den sidste sorte er rigtig flot!

    følger dig nu(:
    anna
    -http://annaeglite.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Anonym: Dem har jeg købt sådan lidt omkring (: De er fra Accesorize, K-mart, Pieces, New Look, H&M (: Jeg kan ikke lige huske, om jeg har fra andre steder, men hvis du tænker på et bestemt par, kan du bare spørge (:

    Anna: Ja det var noget af et kup :p
    Og mange tak, det er jeg glad for! (:

    SvarSlet
  10. Haha, ikke dårligt! Den lilla kjole ser rigtig fin ud! :)

    SvarSlet
  11. Nej vel? ;) Og det er den også, ti hi (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)