torsdag den 17. februar 2011

Be' om blomster og forår


De her sko fra H&M har jeg kigget på i alt for lang tid (: Blomstrede, stabil hæl og lige mig. Men til at starte med var de aaalt for høje til, at jeg ville klikke 'køb'. Det er nu ikke fordi jeg er krympet, hæ hæ, mine fusser har derimod været på træningslejr. Skoene står til 100,- (10 € på den tyske), men er ikke rigtig til at få fat i i andet end str. 41 en sjælden gang, æv. Men jeg har ikke opgivet, med H&M er der altid håb (7-9-13). Er der nogen, der kan fortælle, hvordan de er i størrelsen? (:


Og så fandt jeg lige ud af, at min mor har fødselsdag på tirsdag. På tirsdag! Jeg vidste da godt, at det er den 22. februar, men at det allerede er på tirsdag, den var lige smuttet. Så jeg må vist afsted på gavejagt, hæ.

4 kommentarer:

  1. Åha, det der med fødselsdage er jeg altså også super ringe til!

    SvarSlet
  2. Skoene er også alt for lækre! Vil også gerne købe dem men de passer bare ikke på mig :D

    SvarSlet
  3. Jeg synes de sko er så flotte, men jeg ved, at jeg aldrig ville komme til at bruge dem. 5 cm hæl er vist max for mig. Det er træls, at H&Ms sko altid skal være mindst 10 cm høje, men så sparer jeg da de penge :)

    SvarSlet
  4. Janne: Godt det ikke kun er mig ;)

    Louise Cecilie: Æv, så må du nøjes med at kigge på dem, hæ (:

    Stine: Ja så risikerer du ikke at bryde dit shoppe-stop ;) Jeg synes også det er lidt vildt, så høje de fleste sko er derfra.

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)