onsdag den 9. februar 2011

Endnu en supermarkeds-turne

Altså. Sådan noget kunstigt lys og så mit kamera er ikke de bedste venner. Suk.

Fra 300,- til 50,-. Ægte ruskind. Behagelige. Gråblå.  Jamen altså, der var jo slet ingen dårlige ting at sige om de her fine basser. De skulle bare med hjem (fra Føtex - føler mig efterhånden som en stamkunde) (: Mine fusser kan nemt klare en hel dag i sådan nogen her, fordi hælen er af gummi, så de skal nok blive flittigt brugt.

Og så med hattehår og i fedtet spejl. Super ;)
Jeg har jo snakket om en blazer med puf-ærmer (ala Lykke ;) ), og selvfølgelig finder jeg en i Føtex, dagen efter jeg har modtaget den fra Tyskland - typisk (: Den her var sat ned til 75,- fra 180,-, og har 'skind'-detaljer på kraven, men knap så meget puf i ærmerne. Så jeg er nu alligevel godt tilfreds med min egen (:


Ud over at bruge penge, fik jeg også ordnet nogle praktiske ting - dygtig (: Jeg fik tømt mit skab i Bilka, og er nu endelig helt fri og færdig (altså det er ikke fordi jeg brugt over en måned på at få det gjort, men jeg var stadig tilkalder. Det er jeg så også stoppet som nu ;) ). Selvom det nu også var en lille bitte bitte smule vemodigt, da jeg jo trods alt har tilbragt en del tid derude (og tjent en masse penge, hæ hæ) og haft nogle søde kollegaer. Men jeg kan jo altid kigge forbi til en fransk hotdog eller bistro-gryde ;)

(Og så skrev jeg vidst, at Tysklandsindlægget ville komme i dag, men det var hverken kamera-batteriet eller min fotograf helt enig i. Bare lige for at sige, at jeg altså ikke har glemt det)

4 kommentarer:

  1. Hvor var skoene fra? En 50,- kan jeg da lige overskue hvis der er flere tilbage :P

    SvarSlet
  2. Ups, det mente jeg ellers helt bestemt, at jeg havde skrevet. Så det er tilføjet nu: Føtex! ;) De havde ikke denne farve i andet end 36-37, men der var nogle i sort. Og en masse andre dejlige sko :p Og man ved jo aldrig, om nogen returnerer et par (: Så go for it, siger jeg bare. Du har jo alligevel ikke så langt derhen ;)

    SvarSlet
  3. Ej hvor håber jeg at skoene også kan fås til en 50'er i Viborg! Det er da super billigt!Og plus det, så er de super fede :-)

    /Matilde
    www.toomuchmyself.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Held og lykke, det er virkelig et kup :P

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)