søndag den 13. februar 2011

Jamen den skinner jo!

I går formiddags gik jeg rundt og havde lidt alene-kuller (jeg havde jo også været alene lige fra jeg stod op ved 8.30-tiden!), så det tog ikke lang tid for min veninde Natasia og mig om at beslutte os for, at vi da lige skulle et lille smut ned i byen. Bare for at kigge, jeg er jo kun en fattig studerende.
Men som altid blev jeg lokket i fordærv:


Fin fin skinnende kort blazer/cardigan. Fra Vero Moda og sat ned til 70 kr. fra 300 kr., det var noget af et kup (: Og fordi jeg er sådan en fattiglus, har jeg fundet andre af mine udsalgsvarer til ca. samme beløb, som jeg så returnerer. Jeg har jo heller ikke plads til alt det tøj, så det er vist meget fair. Den her blazer/cardigan vil jeg i hvert fald meget hellere have (:

Og så har jeg været så flink, at love mine forældre at skovle sne, hvis der nu skulle komme noget, mens de er afsted på skiferie -_- Så jeg ved i hvert fald godt, hvad jeg skal lave i dag. Men så får jeg da også noget frisk luft og motion - og point på plus-kontoen, hæ hæ ;)

2 kommentarer:

  1. Rigtig fedt outfit! elsker bukserne/legginsene :-)
    hvor er de fra?
    er blevet fast læser af din fantastiske blog.
    bliv gerne det samme ved min <3
    xoxo

    SvarSlet
  2. Mange tak (: Leggingsene er fra Asos, jeg købte dem i sommers, så de er desværre ikke på siden. længere, men jeg har set dem på engelske ebay af og til (:
    Og mange tak, det sætter jeg pris på (: Jeg kigger forbi (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)