onsdag den 16. februar 2011

Jamen hvad med mig?

Ah, sidste år (:
Kære søde mor og far. Ja jeg kom jo vist til at sige nej til jeres søde invitation til skiferie. Men skal vi ikke slå en streg over det, og så sender I et fly her hjem og henter mig? :* Så ville jeg i hvert fald blive glad. Jeg vil mæææææ'! (: Nå, men jeg hygger mig da også rigtigt herhjemme med arbejde og at skovle sne.
Meeen det kan jo være, at jeg er så heldig, at blive inviteret med næste år ;)


Og så har jeg forresten fanget en ny egern-sweater ved tyske H&M! :D Den er allerede under 'pakning pågår', men min kontakt skal desværre først derned om laaang tid. Så jeg tænker, at jeg vil skrue charmen på og forsøge at overtale hans (forhåbentligt!) søde familie til at sende pakken videre til mig. Udlandsportoen er jo ikke så dyr fra Tyskland af, så det burde jeg have råd til. Sweateren skulle jo gerne nå at komme, før det bliver varmt igen, tak (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)