onsdag den 2. februar 2011

Blonder og strik

Blonde-sweatshirt: Føtex. Halskæde: H&M. Leggings: Bilka. Sko: Converse. Strømper: Mor ;)
Sådan nogle blonde-sweatshirts er noget af det fineste, synes jeg, men jo ikke videre praktiske for en frossenpind som mig. Derfor har jeg haft svært ved at smide flere hundrede kroner efter en, jeg er jo kun en fattig, frysende studerende. Men i går aftes blev jeg lokket med i Føtex, og så lå den der til 10 kr.! Haps haps, og også en i taupe/grå-sand - nu jeg var i gang, jo.

Og så var det nok lidt overmodigt at tage mine gennemsigtige converse på. Men det var plusgrader i morges, og striksokkerne ville så gerne vises frem ;)

Nu må jeg hellere komme igang med at pakke, jeg skal på innovation camp i morgen. Så frem med Hello Kitty-sengetøjet og tandbørsten ;)

5 kommentarer:

  1. Haha, har du stadig Hello Kitty sengetøjet? :D

    /Julia
    http://jhaenel.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Så har jeg ventet hele dagen på dit mummiindlæg, og så viser du mig noget jeg allerede har set :P
    Men fin trøje, og skoene arves gerne af mig, tak :D

    SvarSlet
  3. Og forresten nyt fint billede der øverst ovre til højre ;)

    SvarSlet
  4. Hej :D

    Jeg er ny fast læser af din blog :)

    Vil du også være det på min?

    Jeg er helt ny - http://xphinesblog.blogspot.com/

    /Josephine

    SvarSlet
  5. Julia: Ja selvfølgelig, det er så sødt :D Så det var en god gave ;) Jeg har faktisk tœnkt mig at tage det med til når jeg sover ved mine forœldre, det kan jo ikke bruges på dobbeltdynen (:

    Natasia: Jeg beklager, det må blive en anden dag ;) Men tak, og der bliver ikke noget at arve ;)
    Og tak ang. billedet, godt med en trofast lœser der lœgger mœrke til sådan noget :p

    Josephine: Tak, det er jeg glad for at høre (:
    Jeg kigger forbi (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)