lørdag den 5. februar 2011

Sønderborg Fashion Week


Nåh, måske ikke helt, men EUC-Syd holdt åbent hus i dag, og de søde beklædningshåndværker-piger havde lavet en fin kollektion (: Materialerne var diverse genbrugstøj og sengetøj, som de skulle få det bedste ud af, og så skulle tøjet selvfølgelig vises frem på catwalken.


Og se, det er jo mig ;) (og blusen sidder jo selvfølgelig skævt, så man kan underkjolen ;) ) Jeg synes, det er rigtig hyggeligt med sådan noget 'model-arbejde' - jeg kan jo godt lide pænt tøj, og det er også sjovt at blive gjort pæn ;)
Til tredje og sidste show sprang tryknappen på min korte cowboynederdel dog op lige i starten af min tur. Pinligt! Så skulle jeg alligevel ikke have spist alt det mad på Innovation Camp ;)


Og så fik jeg et gavekort til Matas! Jeg havde slet ikke regnet med at få noget for det, så det var en dejlig overraskelse (: Jeg havde da også brugt lidt tid på det (8.30-14.00 + tidligere prøvetid), men jeg så det som en win-win situation, hvor de fik min 'arbejdskraft', og jeg fik en spændende oplevelse, mødte rare mennesker og fik noget mere erfaring, hø hø. Men så fik jeg også en økonomisk belønning, det klager jeg da ikke over, hæ.

2 kommentarer:

  1. Super fin blog du har. Jeg har nu meldt mig som fast læser. Jeg håber du vil tage en smut forbi min :-)
    Sabine
    sabinesverden.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Mange tak, det sætter jeg pris på (: Og jeg kigger forbi (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)