tirsdag den 8. februar 2011

Bilka-haps

Ja ja, jeg er jo på shoppe-nedtrapning, men når man ser et godt tilbud, skal man jo ikke sige nej! (:  Bilka er også gået ind i sidste del af udsalget, så i søndags var en masse dejlige ting sat ned til en tyver. Jeg 'nøjedes' dog med nedenstående ting:


Fin velour-kjole/tunika med draperinger foroven. Den har jeg faktisk kigget på i lang tid, og endelig blev den sat helt ned. Den er heller ikke helt så jule-agtig, så den kan sagtens bruges resten om året.


En lille strik til frossenpinden mig (: Den er dejlig varm og også dejlig løs. Og hvis den skal være mindre løs, kan jeg pakke mig ind med et sløjfe-bælte ;)


Og så har jeg modtaget min Tysklands pakke fra H&M. Og jeg er virkelig, virkelig, VIRKELIG skuffet, de har fejl-sendt min søde søde egern-sweater, som var selve grunden til, at jeg bestilte! Men nu skal jeg lige have klaget, og se hvad der kommer ud af det. Snøft. Mere om hele den sag i morgen, for der var heldigvis også nogle fine ting med.


Mit helbred har det bedre i dag, men det var nu dejligt nok, at vi ikke havde mere end 2 timer i skolen. Jeg havde endda brug for at hvile mig bagefter, hæ. Men nu er jeg ved at få det helt godt igen (7-9-13), så i morgen burde jeg være helt frisk (:

3 kommentarer:

  1. Super idé med sløjfebæltet!

    SvarSlet
  2. Hej
    Super fed blog du har.
    Jeg kan se, at du har bestilt tøj fra hm på deres tyske webshop, og ville bare høre, hvordan du har gjort, da der er nogle ting, som jeg meget gerne vil have fingrene i?
    sabine
    sabinesverden.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Balladen: Mange tak (: Bæltet er nemlig super til både at stramme ind og lige pifte lidt op (:

    Sabine: Tak skal du have (:
    Ang. Tysklands-bestillingen, så er forudsætningen, at man kender en i Tyskland. Den tyske webshop sender nemlig kun til Tyskland, men ellers foregår alt ligesom i Danmark (: Det vil sige, at man selv kan betale med et almindeligt Visa, og man kan bruge de samme rabatkoder som i Danmark (i hvert fald dem jeg har prøvet). Dog skal man være opmærksom på, at hvis pakken ikke bliver hentet på posthuset eller lignende, opkræver H&M et gebyr på ca. 15 €. Bare skriv, hvis der er flere spørgsmål, og held og lykke (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)