onsdag den 9. februar 2011

Kjole-tip fra H&M

For nogle dage siden dumpede der en fin lille folder ind af døren med et herligt tilbud fra H&M. Den fine kjole, som jeg før har skrevet om, er sat ned til 49,50,- :D
Underligt nok er tilbuddet dog ikke kommet ind på webshoppen endnu, men hvis man trykker her og manuelt skriver varenummeret ind, er der rabat på. Wuhuu :p Varenumrene er:

Sort: 94-7375                Blå-stribet: 94-7560
Stærk gul: 94-7397        Gul-stribet: 94-7583
Stærk rosa: 94-7386      Koral-stribet: 94-7571

Desværre kan man kun bestille en pr. bestilling, jeg kunne nu ellers godt tænke mig et par stykker. Jeg havde nemlig lidt svært ved at vælge mellem den blå- og rødstribede, men er endt op med den røde. Indtil nu, i hvert fald, hæ. Er der nogen der ved, om striberne er koral som i beskrivelsen, eller røde som på billedet?

6 kommentarer:

  1. Sådan et tilbud var også med en bluse engang, og der kunne man godt bestille mere end en til den pris, selvom der stod kun en.

    SvarSlet
  2. ej hvor er det dog bare smart :) tusinde tak, ville nemlig så gerne have den kjole.

    SvarSlet
  3. Åh, ja sådan en fik jeg også ind af døren... og den ser så fin ud, men nej, jeg må jo ikke købe tøj til og med marts (og jeg er fast besluttet på at overholde det!) :)

    SvarSlet
  4. Anonym: Nej man kan kun have én i sin bestilling pr. gang. Altså når første stk. er sendt afsted kan man sagtens bestille en til, men ikke før. Jeg har skam prøvet. Med mindre du kender en anden metode? Så er jeg skam meget interesseret i at høre, hæ hæ (:

    Min Verden: Tak, det synes jeg også - haps haps ;) Og jeg er glad for, at du kunne bruge det (: Det kommer sikkert snart på hjemmesiden, men jeg ville lige dele tippet inden (:

    Stine: Æv, jeg troede lige du havde fået en kjole ind af døren, og kunne fortælle om farven :p Men så læste jeg din kommentar ordentlig, hæ hæ - måske skulle jeg hellere investere i nogle briller ;)
    Og jeg har stor beundring for dit shoppe-stop, jeg gentager: det ville jeg aldrig kunne! Men jeg synes nu også jeg har en god/okay balance (:

    SvarSlet
  5. Jeg åbnede et nyt vindue (mine varer var med i kurven på det vindue også), hvorefter jeg fulgte dit link igen og gik ind og skrev en anden kode på en kjole og VUPS, så var kom den i kurven sammen med den første kjole. :) Håber det kan hjælpe!

    SvarSlet
  6. Kunne du få begge kjoler med helt til betaling og videre, så du havde købt begge? :D
    Jeg fik nemlig også begge kjoler med i kurven, men da jeg gik videre, var den ene vœk, œv. Men jeg har nu også bestemt mig for at holde mig til en kjole - indtil videre ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)