søndag den 20. februar 2011

Lørdag med Michael og de andre

Det er da lørdag i dag, ikke? Nej? Æv. Jeg kunne nemlig godt tænke mig at opleve min lørdag aften igen! (:
Vi startede ud med at spise på Mongolian Barbecue, og mums siger jeg bare:


Det var min onkel, der inviterede, på grund af sin 50 års fødselsdag (sidste år, men bedre sent end aldrig), så tillykke og tak til ham!
Men vi skulle jo ikke spise hele aftenen, så videre til det vigtige:


Haps, så så man lige mig sidde på anden række (: Og ja, der kom flere, vi var der jo bare i god tid, hæ hæ.


Men æh... Hvorfor vælger man lige at lade stemplet være en sur smiley?! Tsk tsk.
Det var dog alt glemt, da først Jascha, Mikkel og Kåre gik på scenen:


Sååå fint (: Det var virkelig en god koncert, hvor de spillede nogle af de numre, der normalt ikke får så meget opmærksomhed, men fortjener det. Stemningen var også helt i top, specielt da alle skrålede med på omkvædet af Thats Why, Someday og så videre. Og så spillede de også en spritny sang fra det album, der udkommer til efteråret. Hanging On hedder sangen, og savle savle siger jeg bare. Må ha' det album! (:
Michael Learns To Rock - ses vi snart igen? :D

Og lige til sidst, aftenens outfit:
Blazer: Vero Moda, T-shirt: H&M+DIY, Leggings: H&M, Sko: Bilka, Kikset udtryk: Mig

Afslappet men stadig pænt (: Jeg tog fornuftige sko på, men så viste det sig, at der var siddepladser. I det mindste var det ikke omvendt, hæ.

4 kommentarer:

  1. Jeg har også en kærlighed for Mongolian. Det der med at frit at kunne vælge det du vil have og få det stegt. Mums siger jeg bare! Det kan man kun elske.

    Det ser ud til at have været en super hyggelig aften :-) Det med smileyen er underligt, det sender da et forkert signal om det man skal ind og se.... Underligt, men godt den ikke passede ind til aftenens underholdning!

    Super fedt outfit, og fedt du tænkte lidt over hvad du puttede på fødderne. Man behøver ikke altid lide for at se godt ud :-)

    - hugs

    SvarSlet
  2. Hvor lækkert :D og sikke sund du er :P jeg springer for det meste hurtigt hen over grøntsagerne :P hehe..
    Og godt du havde en rigtig god aften :) og fint tøj

    SvarSlet
  3. Hej med dig! :)
    Fin blog, er blevet fast læser!

    Alberthe
    http://paere-dansk.blogspot.com/
    http://apj-photography.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Henriette: Ja det er bare så lækkert, det er bare svært at beherske sig, hæ hæ (:
    Og det var også super hyggeligt (: Og ja det var godt smileyen ikke var et tegn ;)
    Mange tak (: Nej jeg ville nemlig hellere have fokus på musikken end mine ømme fødder (:

    Natasia: Jamen selvfølgelig, du kender mig da ;) Altid sund, aldrig rund ;)
    Det synes jeg også, he (: Mange tak (:

    Alberthe: Hej! (: Mange tak, det sætter jeg pris på (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)