fredag den 18. februar 2011

Mere Coolstuff

Coolstuff har endnu engang været så rare og venlige at smide lidt gavekort efter hungrende bloggere (: Betingelsen er bare at sætte verdens mindste logo med tilhørende link ude i siden og skrive om et produkt, og det synes jeg er en ret fair aftale.
Og for god ordens skyld vil jeg lige understrege, at jeg ikke ville skrive om noget, jeg ikke kan stå inde for. Jeg synes, Coolstuff har masser af interessante ting, og jeg har før købt ting der.

Nå, men nu til de spændende produkter:

Hø hø, flot model, hva'? ;)
Hvem der bare kunne rende rundt med sådan en lysende paraply! Men til 279,- er det nok lidt overdrevet, når jeg er regntøjs-typen og ikke paraply-typen. Cool (og tør) er den i hvert fald.

Men her er, hvad jeg vil anskaffe mig:
En genopladelig håndvarmer. Hallo, er den opfundet til mig?! Jeg er jo lidt af en frossenpind, så i skolen sætter jeg af og til min computer til opladning, bare så jeg kan varme mig på strømstikket, hæ. Eller suk, nærmere. Så den her kommer helt sikkert til at gavne. 125 kroner.


 
En elektronisk pizzaslicer til 129,-. Har man ikke altid stået og manglet sådan en? ;) Jeg tror i hvert fald det bliver meget sjovere at spise pizza med den.
Den er dog udsolgt lige nu, og jeg føler ikke rigtigt for at betale porto to gange, så jeg må desværre vente med at sende min bestilling afsted. Jeg kunne nu ellers godt bruge varmeren lige nu. Og spise noget pizza.

4 kommentarer:

  1. kan man stadig få fingrene i sådan et gavejort ;) de har virkelig mange fine ting

    SvarSlet
  2. Det er ikke de samme som til jul, det her er nogen over deres facebook-side. Du kan jo altid gå ind og kigge, hvis du er interesseret ;) For ja, der er virkelig mange seje ting :p

    SvarSlet
  3. Det må jeg straks undersøge om også kan komme mig til gode ;)

    SvarSlet
  4. Ja det synes jeg da du skal, gratis ting siger man da ikke nej til ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)