torsdag den 3. februar 2011

Guf til hjernen

Matt Haig, Brand Royalty
Det siges jo, at man ikke skal dømme en bog på dens omslag, men altså kan man andet end at elske en bog, der har Ben&Jerrys på forsiden? Sødt, synes jeg i hvert fald (: Bortset fra, at den skaffede mig en biblioteksbøde... Om bogen så var god? Ja altså det jeg nåede at læse var fint ;) Det er beskrivelser af de 100 største brands, og godt opdelt, så man kan starte med de spændende eller skippe de uinteressante.

(Selvom jeg render rundt i Mommark og er innovativ, skal I da ikke snydes for et indlæg, hurra for planlagte indlæg. Men ja, det her er hvad det blev til. Og jeg mangler stadig at gå i bad -_-)

3 kommentarer:

  1. Åh, gode gamle Mommark! Der har jeg også brugt meget tid! ;-)

    SvarSlet
  2. Hej Stine :)

    Fin blog du har. Tilføjer mig lige som fast læser :)

    SvarSlet
  3. Sandra: Ja det er et dejligt sted, er glad for at høre, at du også har haft gavn af det (:

    Julie: Mange tak, det sœtter jeg pris på! (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)