fredag den 4. februar 2011

Innovativ og propmæt

Øj øj, det var noget af en omgang (: Jeg har jo været på innovation camp, og vi fik i hvert fald lov til at arbejde for det. På den gode måde, hvor der hele tiden var gang i noget. Det hele endte med, at vi skulle fremlægge vores endelige idé i grupper for dommerne, og de tog meget godt imod vores. Vi vandt nemlig, hæ hæ ;) Men det var ret tæt, og der var også mange andre gode ideer.
Det er faktisk lidt sjovt, for sidste år var jeg også med på campen (og fordi jeg skiftede uddannelse her i sommers, kunne jeg komme med igen), og der vandt min gruppe også. Jeg bringer vist held ;)

Lidt sløret? Man skulle nok have haft det kamera med alligevel...

Billedet viser ret godt madsituationen; der var så meget hele tiden! Og selvfølgelig lykkedes det mig at forspise mig en gang eller to. Men lækkert var det ;)
Nu trænger jeg bare til at slappe af resten af aftenen, i morgen skal jeg nemlig i fuld gang igen, dog med noget andet. Frivilligt arbejde kan man vel godt kalde det, men det skal nok blive sjovt (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)