fredag den 25. februar 2011

Sødhed i Tiger


I Tiger har de fået de yndigste keramik-ting med små kimono-klædte Kina-piger til 10 kr. stykket. Jeg tror lige, jeg skal undersøge muligheden for at smugle lidt ekstra sødhed ind i husholdningen. Tænk nu, hvis jeg kom til at smadre en af mine gamle tallerkener, *ond latter*.


Og de her rød- og sortstribede porcelænsknapper skriger jo slik, jeg bliver helt sulten af at kigge på dem (: Så det er nok ikke en specielt god ide at lade dem flytte ind, selvom de kun koster 10 kroner., hæ.

Men nu står den endelig på weekend (inden for det næste kvarter), og så skal jeg hjem til min søster og bage verdens største portion småkager, wuhuu :p

4 kommentarer:

  1. Årh, fine porcelænsgreb (eller hvad det hedder) dem må jeg da ind og have! Måske de så også har fået de udsolgte æsker igen...

    SvarSlet
  2. Lækre billeder! Jeg bor desværre lidt for langt fra en tigerbutik... 30 min kørsel gider jeg ikke i sne! Kan vi SÅ få noget tø-vejr!
    Fine greb, dem gad jeg godt eje!
    Klem...hov, jeg vil da lige invitere dig forbi, måske en giveaway kan friste?

    SvarSlet
  3. Hvor hyggeligt med tøsede tøse fine ting ;)
    Jeg ville ikke have imod at have de greb på alle mine ellers ret hæslige køkkenskabe ;)

    /Lise

    SvarSlet
  4. Stine: Ja de er rigtig søde (: Det kunne være, held og lykke (:

    Rikke: Nej æv, det gad jeg nu heller ikke ;) Og jeg siger også ja tak til en ordentlig gang tø, jo før jo bedre (:
    Tak for tilbuddet, men jeg vil lade kampen om de fine pensler gå til dem, der vil komme til at bruge dem (: Jeg er mere kreativ ved computeren og symaskinen ;) Men det er nogle flotte ting, du har lavet med dem! (:

    Lise: Hæ hæ, det synes jeg også, perfekt til en muffin og kop te :p Og alt muligt andet ;)
    Nej sådan nogle greb kan ikke undgå at skabe god stemning (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)