torsdag den 10. februar 2011

From Dortmund with love

I tirsdag kom endelig den længe ventede pakke fra H&M. Men som jeg skrev, har de overhovedet ikke haft styr på det... Min søde søde egern-sweater havde jeg virkelig set frem til, og så kom det her:


De har sendt mig en snoldet cardigan med v-udskæring og endda en størrelse for stor! Det eneste der passer er farven, tsk. Så jeg tror desværre aldrig den søde sweater og mig bliver forenet :( Endvidere har de sendt en anden t-shirt forkert og en tanktop, der er omkring 15-20 cm. for kort. Det er bare ikke godt nok, så jeg skal helt klart have klaget.
Nå, men der var heldigvis også nogle fine fine ting med i pakken: 
 Dejlig sommerlig nederdel til 10 €. Den er såå fin, og jeg har allerede planlagt at have den på i morgen, når jeg skal ud at spise med de pukkelryggede (:


Lidt småting, et sort tørklæde til 2 €, to fine hovedelastikker á 1 €, en beige eyeliner til 1,45€, 5-pak ringe til 2,45 € og dejligt tubetørklæde til 5€. Tørklædet ligner dog ikke helt det på billedet, så det er lidt ærgerligt.


Sko, sko og sko :p Men jeg stod simpelthen sådan og manglede ;)
De øverste sorte er sådan nogle smarte sko, som kan folde sammen og have med i tasken, 3€.
De lysegrå ballerinaer i 'ruskind' og med sløjfer bliver også rigtige fine til forår, 5€.
Og sidst med ikke mindst, verdens aller aller højeste sko! Heldigvis er det wedges, men de 12,5 cm kan nu alligevel godt mærkes, jeg skal godt nok have øvet mig ;) De var sat ned til 20€ (15 med rabat), og er bare så fine med alt det glimmer på hælen (:
Den fine blazer sidder bare rigtig godt, et kup til 13€ (: Og tanktoppen, som jeg første gang skrev om den 22.juni, ha ha. Den var endda sat ned til 3€, haps.

Som det ses, er mange af tingene noget, jeg har kigget på i lang tid, som så endelig er blevet sat pænt ned, eller bare er tilgængelige igen. Fine fine ting, jeg glæder mig til at bruge godt og grundigt (:
Nu håber jeg bare, historien får en lykkelig slutning, og hvis der er nogen, der har egernet til salg i str. 40 eller 42 (til en rimelig pris, hæ), så skriv meget gerne!

6 kommentarer:

  1. Sikke en masse udsalgskup du har gjort dig. Kan rigtig godt lide blazeren og tanktoppen på sidste billede og den gule nederdel. Gode køb :-)

    Ærgerligt med de forkerte varer, blusen med egrnet er ellers rigtig sød.

    -Julie
    99dresses.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Blazeren er da helt fantastisk på dig! Jeg klunne godt drømme om en blazer der var en anden farve end sort, har lige fået en sort ;)

    /Lise

    SvarSlet
  3. Hvor er det rigtigt nogle lækre køb, du har fået dig!! Du er heldig :P

    SvarSlet
  4. Øv med den fine fine egerntrøje! Den var jeg ellers så misundelig på at du fik. Men godt, at der var nogle andre ting mellem, som var fine :)

    SvarSlet
  5. Hvor fint. nederdelen er meget pænere end jeg troede ;) hehe. Håber du får tingene byttet.. Hvis du fx kun kan få et gavekort til den tyske h&M kunne du jo altid købe en sort blazer til mig :D :D / for mig ;)

    SvarSlet
  6. Julie: Ja der var nok at tage af inde ved tyske H&M :p Og det gjorde jeg så, hœ. Selvom jeg nu helst ville have mit egern, œv.

    Lise: Mange tak! (: Og jeg drømmer også allerede om flere dejlige blazere i flotte farver ;)

    Louice Cecilie: Jeg er også godt tilfreds :p Altså med de ting, der rent faktisk kom. Suk.

    Stine: Jeg sad også bare og var helt trist, da jeg opdagede fejlen. De andre ting trøstede heldigvis, det var i det mindste ikke helt spildt(:

    Natasia: Hmm, det vœlger jeg bare at tage som en kompliment. Tror jeg nok ;) Jeg håber også vi får det byttet, det er jo også din bluse, vi snakker om ;) Og jeg regner med, at de bare sœtter pengene tilbage på min konto (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)