lørdag den 26. februar 2011

Dagens varme

I går fik jeg lokket min søster til at tage et billede af dagens outfit, så det blev lidt anden end den sædvanlige dør, hæ.
Trøje: BikBok, Bluse og leggings: H&M, Støvler: Deichman
Ta da, fin natur! ;) Og så håber jeg virkelig, at kameraet har lagt 5 kg til, jeg synes ellers ikke, mine ben plejer at se så... velnærede ud. Men selvom det nok var lidt voluminøst, så var det dejligt varmt i hvert fald, hvilket er kriteriet, når der vælges tøj om morgenen for tiden. Istid, gå væk!


Men men, mine stakkels støvler er ved at dø :( Jeg håber jeg kan redde dem med en ordentlig gang lim og nærkontakt med symaskinen. De er nok ikke verdens pæneste støvler, men de er sååå dejligt varme i det her vejr. Jeg håber på at langt og lykkeligt liv sammen!

Lige nu er jeg til Åbent Hus-arrangement på min skole, og bagefter står den på familiefødselsdag. Dejlig lørdag og kage kage! (:

2 kommentarer:

  1. Det er garanteret bare den hvide baggrund, der fremhæver dine ben lidt! Og at det er tage oppefra ;) Jeg håber du får reddet dine støvler, når man endelig finder et varmt par må man holde fast i dem!

    SvarSlet
  2. Ja det tror jeg også, tak for opbakningen ;)
    Det er jo det, jeg vil kæmpe med næb og klør for dem! Og ellers så har jeg lige købt et par andre støvler, der forhåbentligt er lige så varme, hø hø.

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)