tirsdag den 22. februar 2011

Hjemme-fødselsdag


Åh ja, en af de der dage, hvor man ikke lige havde gavepapir nok. Det var heldigvis bare bunden, men papiret var så sødt, og min mor blev glad for gaven alligevel ;)

Men til det vigtige, maden:


Uuuuhm! Det var godt nok ikke min fødselsdag, men vi fik alligevel min livret: Waldorfsalat! :D Dertil fik vi rodfrugter i ovnen og stegt kylling, mums.
Når vejret og mørket er, som det er her for tiden, er der alligevel ikke nogen af os, der har lyst til at tage ud at spise. Så i stedet hyggede vi os med at hjælpe hinanden med maden, det var dejligt varmt og lyst (: Ja altså indtil vi gik en aftentur. Brrr!

4 kommentarer:

  1. Uhm, læks middag - tilløks med hende!
    Håber, I havde en hyggelig aften...
    /Nete

    SvarSlet
  2. Det er jeg helt enig med dig i ;) Og tak (:
    Det havde vi, selvom hun vist ikke var helt vild med at blive slået i Trivial Pursuit ;)

    SvarSlet
  3. ...jeg er nysgerrig! Hvad gemmer der sig i pakken? ;) Jeg sidder jo og har helt lyst til at flå det fine papir af!

    SvarSlet
  4. Ha ha! ;) Det er skam noget så ophidsende som en vertikal brødrister ;) Men en rigtig god en af slagsen (Bilkas den bedste ;) ), dejlig er den, jeg har testet ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)