tirsdag den 3. maj 2011

Banko!


Fredag aften var jeg som nævnt til et banko-arrangement på min arbejdsplads, et af de lokale apoteker. Vi havde hevet det professionelle udstyr frem (*host*), autentisk var det i hvert fald ;)


Jeg havde udvalgt to af min mors plader (jeps, hun arbejder der også), og gæt selv, hvilken jeg ikke havde valgt, hø. Situationen var nogenlunde det samme ved de to andre, jeg havde valgt plader til, så i starten var jeg ikke videre populær, ha ha. De kom dog alle efter det, så jeg undgik at blive fyret ;)


Og nå ja. Jeg vandt vist også en smule selv, hø. Præmierne var en blanding af sponsorgaver, varer med kort udløb, gamle udstillingseffekter og lignende. Så jeg er nu helt klart til at få lækker ren og blød hud overalt, og kan rigtig pynte op med fine Apovitter :p


Og så har Lambi fået en lillesøster! Det var jo ikke spor pinligt, at pakke en præmie op og gå helt i ekstase over et tøjdyr - men den er sååå sød :D Jeg har kigget på den lille Pierre Fabre-bamse længe, men den var jo ikke beregnet til sådan nogen som mig. Tænk at det lige var mig, der vandt den - jeg var jo også den yngste, hø.


Oven i købet var jeg så heldig at få rengøringstjansen mandag morgen. De der små banko-sedler, dem kunne støvsugeren godt li'.

2 kommentarer:

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)