mandag den 23. maj 2011

Vask

I går havde jeg et mindre uheld med min bukseopbevaring (=et mindre, rundt, lavt cafebord), der resulterede i, at det kollapsede. Ups. Til gengæld gjorde det, at jeg genopdagede de nederste bukser (ikke at jeg havde glemt dem. Vel.), og vi kommer til at leve lykkeligt sammen hele sommeren ❤

T-shirt og ballerinaer: H&M. Bukser: Vask.
 

De er nemlig et par afslapningsbukser i pæn forklædning, og hvem kan ikke lide det. Jeg har faktisk fået dem for laaangt tid siden af søde Julia, der havde samlet en pose aflagt tøj til min søster, men den kom lige forbi mig først. Haps, hæ.
Hvis det lige skal retfærdiggøres (IBEN!), så vil jeg sige, at der også er røget tøj i Julias retning og min søster absolut heller ikke er blevet snydt (og ja Iben, jeg tænker gule bukser, lyserøde bukser, kinasko OSV.! Æhe (: )

Det er sådan nogle bukser, der er perfekte til eksamensskriveprojekt og lange sommerdage (helst ikke kombineret, hø). En løs T-shirt og behagelige ballerinaer, så er den hjemme (: Til fest vil de også være fine med et par høje sko og en blazer eller festlig top. Dejligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)