onsdag den 11. maj 2011

En snack til den studerende

Der er mange fordele ved at arbejde alene om et af sine eksamensprojekter. F.eks. at jeg kun skal skrive 2500 ord i stedet for 4000. At ingen brokker sig over, at jeg først begynder den sidste uge (eller jo, mig selv. Men jeg er bare ligesom ikke så autoritær, vel?). At den eneste, jeg skal diskutere med, er mig selv (det er vi, øh jeg, til gengæld også ret god(e) til). Men sidst, men ikke mindst, så kan jeg bare sidde herhjemme og 'hygge' mig med opgaven, lige når jeg har lyst:


Meeen man kan jo ikke sidde hele formiddagen uden vådt og tørt, så der kom lidt godter på bordet. Havde allerede gnakset mig igennem de første mange gulerødder, så der måtte ligesom lidt andre boller på suppen. Haps.


Og jeg bliver jo også nødt til at få spist lidt af de popcorn, jeg har hamstret købt. Det kunne jo være, det blev så varmt, at de pludselig poppede af sig selv! (jeps, jeg har fat i de gode argumenter her)
Og lige for en god ordens skyld vil jeg tilføje, at alle popcornene altså ikke var til min egen husstand, hæ hæ.

Nå, min cola er tom, jeg må hellere hente en ny. Og komme tilbage til arbejdet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)