lørdag den 7. maj 2011

Ét par sko, mange muligheder

H&M har smidt de her gule ballerinasko på webshoppen, og jeg synes de er så fine. De koster 80 kroner, hvilket må siges at være en meget overkommelig pris. Og så vil de kunne bruges til rigtig, rigtig meget:

Blazer 350,-. Tanktop 80,-. Bukser 249,-
Som farve i et ellers neutralt outfit. Jeg kunne lige forestille mig gå rundt i det her en varm forårsdag(/kold sommerdag, hæ). Hvor er min sponsor? 
Tanktop 80,-. Shorts 80,-. Solbriller 50,-.
Her er skoene med som rolig base i et mønstret outfit. Forstået på den måde, at de fastholder den glade sommerfornemmelse, men samtidig ikke gør looket mere rodet. Nemlig ;) Det er lige sådan noget, jeg ville tage på til stranden. Aaah.

Tanktop 80,-. Bukser 180,-. Cardigan: 90,-
Sæsonens store trend, colour blocking, hvor skoene passer perfekt ind. Dog ikke noget jeg vil kaste mig ud i, jeg har opbrugt min kvote af eksploderede regnbue-outfits, da jeg var yngre, hæ. Selvom jeg stadig elsker farve, vælger jeg dem bare i lidt mindre doser.

Alle tingene på collagerne er fra H&Ms webshop, og jeg er specielt vild med det første look. Især blondebukserne - venter utålmodigt på, at de bliver sat ned, og så siger jeg HAPS. Eller trykker 'køb'. Det er nok lidt mere effektivt.

Forresten er der 10% på alt ikke nedsat med koden 9250 for tiden (:

4 kommentarer:

  1. Du er jo en sand modeblogger! Og smider om dig med fine mode-fremmedord ;)

    SvarSlet
  2. Ha ha, jeg foretrækker at sige, at jeg har 'the best of both worlds' ;) Jeg elsker jo tøj, det kan jeg vist ikke skjule ;)

    SvarSlet
  3. Hvor har du fundet de blomstrede shorts?? Jeg kan ikke finde dem på hms hjemmeside.. Hvilken kategori er de under? :)

    SvarSlet
  4. De er lige her: http://shop.hm.com/dk/shoppingwindow?dept=DAM_BYX_SHORTS&modelnum=830401&originalmodelnum=830401&type=product
    Det er under bukser-->shorts, men modellen har nogle andre på, så ja de er lidt svære at finde, hvis man ikke ved, hvad man skal gå efter (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)