onsdag den 18. maj 2011

The Liebster Award

"The Liebster Award is designed to bring well deserved additional recognition to those bloggers with less than 300 followers. If you receive the award, link back to the blogger that nominated you and nominate 3 more blogs."


Søde Lise har videregivet The Liebster Award til mig. Mange tak for det, det blev jeg glad for! (: Lise har selv en blog overdænget med masser af lækker mad inkl. opskrifter, og andet dejligt.

Nu skal jeg jo selv give awarden videre, jeg tror den har været godt omkring, men jeg har fundet tre søde sønderborgensere:
Julia fra JHanel
Ibenpigen fra 2nd Hand Pigeons

3 kommentarer:

  1. Næh, det er jo mig (: Fantastisk <3

    SvarSlet
  2. Tak for de søde ord :)
    Du er nu også sød ;)

    /Lise

    SvarSlet
  3. Julia: Jeps, det er det nemlig ;) :D

    Lise: Jamen selv tak :p Godt vi er gode til at rose hinanden :p ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)