søndag den 15. maj 2011

Derfor har vi en stationcar


Min søster er en udspekuleret en, så hun har lokket et nyt skab ud af vores forældre. Og nej, ikke et lille, sødt skab, men en KÆMPE klods, der vejer 160 kg. Jeg blev den heldige udvalgte, der fik lov at slæbe, så turen gik til Jysk. Hvorefter jeg blev truet med at blive efterladt på parkeringspladsen (ja og altså hentet igen bagefter, ikke ;) ), men heldigvis var der plads til både mig og skabet.


Selvom der nok var mest plads til skabet, hæ.
Og her kommer dagens tip: Hvis forsædets ryglæn har været lagt ned, og det skal op igen - VÆK MED HOVEDET! Hvem kunne da også vide, at det ville flyve op med projektilfart. Tsk. Jeg frygtede for en kæmpe bule, men jeg er sluppet med en øm plet. Og stor mistroiskhed over for diverse håndtag i bilen...

(Den alternative titel til dette indlæg var 'Børnemishandling', men da jeg blev fodret med lækker lasagne bagefter gled problemerne ligesom lidt i baggrunden ;) )

3 kommentarer:

  1. Hehe, stakkels dig :P
    Kunne nu alligevel ikke helt lade vær med at trække lidt på smilebåndet da du skrev det med sædet, eheh ;)

    SvarSlet
  2. Haha, hvor må det have set sjovt ud!! ...EJ!! HOV! Neeeeeeej, hvor synd for dig!! ;-P

    SvarSlet
  3. Natsia: Ja jeg havde også ondt af mig selv ;) Og ja det er vist en af de ting, man godt kan synes er sjov BAGEFTER, hæ.

    Sandra: Det tror jeg desværre også, ha ha. Og ja tak til lidt medlidenhed, jeg synes også det var ret synd. Og så lige foran ham fra Jysk, altså! ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)