fredag den 13. maj 2011

Serviceminded? Hvad er det?

'Lad os da bare lige lukke ned og slette nogle indlæg - det er der vist ingen, der opdager'. Om det er dét, Blogger har tænkt ved jeg ikke helt. Men nu må jeg bare få rekonstrueret det tabte og komme videre med de indlæg, der har ventet på at komme ud.

I tirsdag havde min søster og jeg nemlig fundet en herlig lokation til billeder af dagens outfit, så det skal da ikke gå til spilde:

Skjorte: Genbrug. Kjole: H&M FAA'10. Ballerinaer: Føtex.
 

Dagens detaljer - jeg luftede for første gang min genbrugsskjorte, den er allerede et sikkert hit til mange outfits (:


Til sidst, dagens fraklip, hæ hæ. Det der med stejlhed, løs jord og ballerinaer var ikke lige den bedste kombi. Og så fik jeg vist også nogle insektbid og min søster blev brændt af en brændenælde, hæ. Næste gang hyrer jeg en stuntmand!

Nu må jeg hellere se at finde gummirøjserne frem, for i morgen skal jeg i Sommerland Syd, og der er lovet MASSIV regn. Men det er ikke noget der stopper mig, så skal man vel bare stå kortere tid i kø :p

2 kommentarer:

  1. Herligt sted - kan godt forstå du synes det er irriterende at blogger har hapset indlæggene :/ Ævs

    SvarSlet
  2. Ja det er så pænt, det vender vi sikkert tilbage en anden gang, he he (:
    Ja det er træls, men heldigvis var det kun ét indlæg, gik faktisk og var helt nervøs for, om hele min blog mon blev slettet, hæ.

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)