mandag den 9. maj 2011

Outfit fra konfirmation


Glimmerblazer: Vero Moda. Kjole: Bik Bok. Sko: H&M.

Øh ja, lidt sløret. Skal have arbejdet lidt med kameraets instillinger eller min fotograf. Eller huske at stille mig ind i skyggen i stedet for den blændende sol, hæ.

Men jeg elsker lejligheder til at klæde sig fint på, så jeg havde haft godt fat i glimmerbøtten i går. Og sat mit hår pænt, på den der måde, der tager 2 minutter, og ligner noget, man har brugt meget længere tid på. Ja tak.


Og små diskokugler i ørene, hø hø.
   
Og så opdagede man lige en gammel dame i baggrunden. Hmm. Linselus.
Kjolen er en af mine yndlingskjoler, og den indkasserer altid en masse komplimenter, hi. Den er købt i Sverige til den nette sum af 70 DKR, sat ned fra 600(!). Det må siges at være lidt af en kup, et af mine bedre. Faktisk også blazeren til 70,- og skoene til 50,- - fest på SU med en tilbudsjæger.


Og så lige parbilledet, hæ hæ. Her kan man se, at min bedre halvdel ikke hidser sig helt lige så meget op over sådan noget festtøj. I det mindste har han skiftet T-shirten ud siden sidst, hø.

8 kommentarer:

  1. Du er simpelthen så pæn. :)
    Og ja, hvad bilder hun sig ind, den gamle dame! Hun var måske på vej til at stjæle dine discokugler.

    SvarSlet
  2. Kan du så tale pænt om fotografen (mig) Grr! :D
    Du er så fin i den kjole! Den må jeg låne :D

    SvarSlet
  3. Tine: Hvor er du sød, mange tak (:
    Og nå ja, det havde jeg da slet ikke tænkt på Ö Godt vi hurtigt kom ind i sikkerhed igen ;)

    Iben: Jamen øh... Synes du selv, det er dit bedste billede? Hvis du svarer ja, vil jeg nødigt se de andre, ha ha ;)
    Og mange tak :D Og det der ord kender jeg altså ikke noget til... -_-

    SvarSlet
  4. Elsker dit hårbånd ! Det er rigtig sødt :D

    Nesta,
    http://neonstars.blogspot.com/
    _

    SvarSlet
  5. Tak :D Jeg var også rigtig glad, dengang jeg fik snitterne i det, hæ hæ (:

    SvarSlet
  6. For pokker, hvor er du smuk, pige!! :)

    SvarSlet
  7. Sandra: Ej ti hi, nu rødmer jeg jo helt (: Hvor er du sød! (:

    Iben: Jeps, lidt vil du alligevel godt kendes ved mig ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)