lørdag den 28. maj 2011

Vær beredt

I går var jeg den heldige vinder af et fladt baghjul. Opdagede jeg på vej til skole. Heldigvis er der kun 3 minutter fra min skole til mine søde forældre, så jeg besluttede mig for et lille pitstop, inden jeg skulle hjem. Jeg blev jo lige nødt til at samle lidt energi inden, ikke. Men så kom min søster, og lige pludselig var der gået fire timer, hæ.

Nej. Mine ører kan ikke lide blæst. Ondt i dem og hovedet er bare ikke så sjovt, vel? Hurra for pandebånd.
Om morgenen var det okay vejr med blå himmel visse steder, men det havde ændret sig, da jeg skulle hjem. Min grå jakke, som man lige kan ane forneden, lugter af våd hund, når den bliver våd. Og vejret skulle i hvert fald ikke få lov til at fange mig uforberedt, så jeg hapsede min fars regfrakke - godt, han ikke er dværg ;) Og hvad sker der så? Ingen regn, og jeg var ved at falde om af hedeslag. Typisk, hæ.

I dag skal jeg til fødselsag ved hende, der engang serverede dem her og 6 andre kager:


Uuhm. Og det ville jo være synd at sige nej til de lækkerbiskener, der kommer på bordet i dag (7-9-13!), så jeg har lige en date med min ministepper inden, hæ. Step step step!

2 kommentarer:

  1. Du ser forberedt ud! :P Det måtte bare godt blive rigtig sommer, så man kunne lufte sommerkjolerne i stedte for alt det vinter-ish tøj. Æv.

    SvarSlet
  2. Det var jeg også - bare ikke på varmen, der trods alt var der, ha ha. Og ja mine sommerkjoler vil også ud igen, de blev vækket i april og så sendt til hvile igen. Godt vejr, tak! (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)