mandag den 9. maj 2011

Kunsten ikke at købe noget

...lærer jeg vist aldrig, host. Jeg klatkøber, men det løber jo alligevel op, når man er på SU, og der også gerne skulle være penge til rejser og andre oplevelser. Meeen det er jo alt sammen noget, jeg ikke kan leve uden, så konklusionen er at jaæhøh, her er dagens køb i hvert fald:


Fint, fint mønster på fin, fin kjole fra genbrug:


Fra Oxmo, næsten ikke brugt (men skal nok stryges, hæ) og i silke. 40 kr.? Ja tak. Det var kærlighed ved første blik(/berøring), da jeg mærkede, hvor blød den er. Uuuhm. Den var egentlig tiltænkt min søde mor, men den får det måske bedre ved mig, hæ.

Og skoene på billedet er skam også 'nye':


Flotte sorte sko med rem og praktisk, pæn hæl - så er det jo nærmest basis og helt lovligt, ikke? Desværre er de lige en tand for små til mig, men min søster reddede familiens ære og hjemkøbte dem. Jeg kan nok stadig låne dem til sid-og-se-pæn-ud-arrangementer, hæ hæ.


Nu hvor føle- og synssansen var blevet belønnet, skulle der jo også være lidt til (h)ørerne. 10 stk. øreringe i flotte flotte farver og den perfekte størrelse til hverdagspynt. Og så til 25 kr..  Nu bliver det ikke længere svært, at finde matchende øreringe klokken på-vej-ud-døren. Haps (:

Altså hvis man skriver opgave om genbrug, så er det vel ikke helt ved siden af at besøge de lokale genbrugsbutikker, vel? Nå. Den er mine lærere nok ikke helt tilfreds med, så igang med tilbage til Word.

4 kommentarer:

  1. hvilken af de to farver er den fine kjole? ;)

    SvarSlet
  2. Hmm, på min computer er det mest ala det med den på ;) Selvom den er mere grå end brun (:

    SvarSlet
  3. den ser meget blå ud på nærbilledet, hehe

    SvarSlet
  4. Jeg tror, du skal have tjekket farveindstillingerne på din skærm ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)