fredag den 6. maj 2011

Gårsdagens fødselar


Hmm, ja der var vist én, der havde fødselsdag i går, så outfit-billederne blev taget i passende selskab med vores lille, fine flag (:

Kjole og bælte: H&M. Jeans: Primark. Glimmerballerinaer: Deichman.
Jeg havde jo en fin undskyldning for at klæde mig pænt på, men kunne ikke helt overskue strømpebukser og gåsehud. Så i stedet blev pænheden opbygget af yndlingsjeans'ne, en pæn kjole, glimmer og en stor sløjfe. Behegeligt og pænt - ja tak. Så gemmer jeg det helt store skrud til på søndag, hvor jeg skal til konfirmation, hæ hæ.




Og mit hår blev skam også fint pyntet, jeg skulle næsten også have haft et klistermærke på kinden ;)

Nu er det tilbage til hverdagen. Jeg har en eksamensopgave til på fredag, og den skriver desværre ikke sig selv - jeg har ellers ihærdigt prøvet at få den til det i 3 uger nu, hæ. Ha' en god fredag! (:

3 kommentarer:

  1. DÉT kender jeg godt!! ;-) Mine eksamensopgaver vil heller ikke selv...

    SvarSlet
  2. Forsinket tillykke! :)

    Heh, jeg har også svært ved at gå igang med eksamensopgaver, før det virkelig brænder på, og jeg bliver presset mht. tid. Typisk;)

    SvarSlet
  3. Sandra: Man burde næsten sende dem på odragelsesanstalt, hva'?

    Natascha Maja: Mange tak (:
    Ja det er så typisk, man skulle tro, at man efterhånden lærte det, hæ. Jeg venter stadig på, at stemmen der siger 'gå så i gang!' og resten af kroppen lærer at samarbejde ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)