mandag den 2. maj 2011

Ugens mascara-tip


Haps. I denne her uge kører Føtex med tilbud på min absolutte favorit mascara, The Colossal Volum' Express fra Maybelline, der bare er god. Den er sat ned til 74,-, hvilket er en ret god pris, og oven i det får man en gratis eyeliner. Og da min nuvœrende mascara er endda ved at løbe tør, var der jo ingen grund til at lade vœre. Med den gule i hvert fald, ahøm. Den røde er jo en ny variant, såœh, den skal da også prøves. Sådan rent videnskabeligt, ikke.
Og ja, man kan sikkert finde dem billigere på nettet. Jeg gad bare ikke lige det der med at skulle finde den billigste, sammenligne forskellige sider, og så lœse sœlgerens bedømmelser igennem, for at sikre mig, at det ikke er falskt. Så dejligt med Føtex, da prisen jo er helt fair og jeg fik eyelineren med (:

Nu vil jeg skynde mig over til min søde veninde Natasia, som jeg ikke har set i aaaalt for lang tid. Glœder mig! (:

2 kommentarer:

  1. Jeg er på udkig efter en ny mascara - med sådan en pris + bonusgave, har jeg mig vidst en vinder :)

    Tak for tippet
    Rikke

    http://rikkechr.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Ja, ikke? ;) Det ville jo være synd at lade være :p

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)