torsdag den 12. maj 2011

Tankelæser

H&M har her til morgen smidt lidt nye godter ind på deres webshop, og jeg har tror de har søgt kraftig inspiration i mine ønsker og drømmme:
Suuuk, så pæn! Og lige den helt rigtige blå farve. Den står til 249,- her, og fås også i sort. Hvis jeg nu ikke var sådan en fattiglus, havde jeg straks revet den til mig - nu venter jeg bare på et rask lille udsalg, og så slår jeg til *klask*. For man ved jo, at nærmest alt ved H&M bliver sat ned efter relativ kort tid.


De farvede bandeau-toppe vil være rigtig fine under smågennemsigtige toppe og toppe med dyb (ærme)udskæring. Dem skal jeg altså også liiiige have kigget nærmere på, 70 kr. for begge to. Samme pris for de sorte og hvide, som er praktiske uden at være prangende, hæ hæ.
Shortsene vil være fine til under små kjoler, 129,- her. Og neglelakken passede bare fint til i farven, ha ha, 25 kr. her. For jeg mangler vist ikke, hæ.
Men jeg tror hellere, jeg må smutte ned i den lokale H&M og undersøge, om de har fået noget af det. Bare for at kigge, ikke? Og så først i morgen selvfølgelig, når jeg er færdig med mit projekt.
----
Det her er så det indlæg, Blogger havde slettet under deres vedligeholdelse, så de fine kommentarer er desværre forsvundet.

5 kommentarer:

  1. Rigtig søde forårsting :) - Tror lige jeg vil sende kæresten ned og kigge på sagerne. Tak for tippet :)

    Forårshilsen

    Mads
    italienske restauranter København
    http://italienskrestaurantkøbenhavn.dk/

    SvarSlet
  2. Høhø, dig og så kigge?! ;-P

    SvarSlet
  3. Kjolen er godt nok lækker! Og så har jeg selvfølgelig forbudt mig selv mod at shoppe i de næste 3 uger... Æv!

    SvarSlet
  4. Havde ikke set det her indlæg før, så godt at du skrev det igen, for de der toppe-ting skal jeg lige ind og kigge på! Det er sgu da smart!

    SvarSlet
  5. Ja det var da godt så (: Kan se, at andre har fået deres indlæg igen, men det kan jo næsten være lige meget, når kommentarerne er væk.
    Og ja toppene er ret smarte :p Håber stærkt, at de får dem i min lokale H&M (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)