tirsdag den 3. maj 2011

Dagens med muffins og sløjfer

Cardigan: H&M+DIY. T-shirt og cowboybukser: H&M. Gennemsigtige Converse. Strømper: New Look.



I morges var der sol, men kulde, så jeg havde lyst til noget farverigt, der også var varmt nok - min skole skal i hvert fald ikke beskyldes for at rutte med varmen, hø. Så jeg endte op med et ret lilla outfit med søde detaljer. Den blå T-shirt som jeg købte den anden dag, er allerede blevet en sikker favorit (: Den er så dejlig at have på og så fin. Den kommer i hvert fald ikke til at samle støv.

Har i forresten set, at Nelly har gratis fragt til og med den 31.7?! Åh altså, det er farligt ;) Apropos, så har jeg lige (som i for 10 min siden) modtaget en pakke derfra. Virkelig smart med sen levering, man(/jeg) er jo alligevel sjældent hjemme om formiddagen/tidligt på eftermiddagen (:
Og hø, det er lidt sjovt, som pakkebudene altid er så forpustede - bare fordi de skal op til 4. sal, ahøm. Ham i dag stod endda og prøvede at få vejret før han ringede på, men utålmodige mig rev hurtigt døren op, hæ. Han skulle have gjort ligesom mig og taget pausen på midten, ha ha.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)