tirsdag den 10. maj 2011

Mere genbrug

Hende min søster er en lusket en. En af genbrugsbutikkerne lukkede før tid i går (tsk!), så den nåede vi ikke ind i. Og den ligger ikke mere end 10 minutters gang fra min lejlighed. Lokke lokke lokke, sagde hun, og så var jeg solgt. Man vil jo nødigt gå glip af noget, host.


Men man kan næsten ikke være sur på hende, når hun sådan forærer mig en fin, lille ( = ca. 4 cm høj) kande (:


At hun så snuppede denne fine ring til 10 kroner, hjalp dog ikke på humøret. Men den er liiiige lidt for stor til hende, så hun kan jo lige så godt aflevere, ikke?

For en gangs skyld købte jeg faktisk ikke noget, men min søster skovlede og skovlede ind:


Men den er nu også ret fin, den kuffert. Den er næsten ikke slidt og var megabillig. 30 kr. for den, en dåse og min kande. Kup. Hvis man så bare havde plads til den, hva' Iben? Mor, far, jeg sagde altså, at hun ikke skulle købe den. Æhæ.

NU er jeg vist færdig med mine svinkeærinder for resten af ugen og kan snart få det projekt skrevet færdigt. Nemlig.

2 kommentarer:

  1. Altså du kan jo alligevel ikke gemme den til du flytter hjemmefra, vel Ibse? ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)