tirsdag den 17. maj 2011

Yndlings

Som nævnt en gang eller to (hæ hæ), har jeg for nylig haft fødselsdag. En kombination af manglende ønsker og min kærestes kreativitet førte til, at jeg selv blev sendt afsted efter noget pænt. Valget faldt indtil videre på at par fine, fine øreringe, som jeg havde kastet min kærlighed på:


Jeg elsker simpelthen øreringe med sorte sten, der både er enkle og elegante. De helt perfekte vil være med små, hvide sten rundt om den sorte, men dem har jeg ledt efter i mange år uden held. Så til 79,- er de her fra Pilgrim et flot alternativ.



Jeg er normalt ikke så god til at bruge øreringe, fordi jeg altid er for sent på den, og så ikke kan nå at bestemme mig for hvilket par, ha ha. Men de her er nærmest groet fast på min øreflip, de passer jo til alt. Så fint.

I fredags fik jeg læseferie, men det føles nu ikke helt sådan. Vi er nemlig igang med at skrive eksamensprojekt, så det er bare med at mødes med gruppen hver morgen. Vi kan jo lige så godt blive færdige snart, så er der jo mere tid til at læse op bagefter, hæ. Om lidt vil jeg dog glemme alt om kedelig læsning og gå en tur med min søde veninde Natasia. Dejlig tirsdag aften (:

2 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte og elegante ! - Rigtig fin blog, vil du tage et smut forbi min og evt. blive fast læser ? (:

    //Victoria.
    www.thawaitisover.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det er de nemlig (: Og mange tak (: Jeg kigger forbi.

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)